Instagram

miércoles, 12 de octubre de 2016

5 anys després... Ja hi tornem a ser!! Cursa de Porqueres 2016!

Buff al títol poso 5 anys, però realment ja ni me'n recordo de la última vegada que l'hi vaig posar un dorsal a la bici!! El que si sé, és l'últim cop també va ser a la cursa de Porqueres, un bon lloc per tornar a competir!! I avui mare i fill a la línia de sortida!!


 

Mira que n'havia arribat a fer de curses amb btt... Encara recordo aquella Bianchi taronja, (que ara que hi penso ja portava plats ovalats, i d'això ja fa 24 anys!!) després la megamo lila, i jo amb 10 anyets seguint la Caixa Girona cursa a cursa, finde entrenant recorregut i finde competint i no ho feia pas malament del tot, si no recordo malament vaig quedar 2n a la lliga d'aquell any... Quins records jejejeje, tot i així en vaig quedar ben fart, suposo que quan fas una cosa a nivell competitiu de petit o t'hi acabes posant en serio, o ho deixes per sobredosis... I jo, em vaig empatxar, i fins els 29 tirat a la "Bona Vida" jejeje

Doncs com et deia, avui tocava el retrobament amb els dorsals sobre dues rodes, haig de reconèixer que estava una mica tens, no les tenia totes, això de fer corriolets amb la bici intentant adalantar, i amb tot de psicòpates darrera posant-me nerviós, fent-me baixant més ràpid del que estic acostumat i apurant més del que toca mmm noem feia gaire bona pinta... Idò res, com un salmó pujant per un riu tu! M'he sentit super còmode, pujant per llocs que feia dos dies no hi havia manera, baixant tranquil·lament per les trialeres que no havia tingut collons de baixar abans, això sí, amb el ganxo posat tota l'estona, amb aquell regust a sang a la gola, i amb els quàdriceps cremant a totes les pujades... Així com ens agrada eeee ;) jejejeje.

Amb un recorregut com el d'aquest any, que no et deixa avorrir en tota la cursa entre bosquets, pistes trencades i corriolets molt ben parits, i rebaixant en un quart d'hora les meves millors expectatives, se m'han acabat de despertar les ganes que ja tenia de competir amb la bici!!! Una mica de motivació extra sempre va bé!! I arribar 13è a la general, i 3r de la categoria Open quan n'hi t'ho esperes, puja la moral ràpidament!! jejejeje. Llàstima que ara ja s'acaba, ja fa dies que oloro la neu, i les ganes de calçar-me els esquis creixen per moments!!!

Només falta que Masella comenci a fer neu i ja hi serem pel tros!! Skimo Time!



No hay comentarios:

Publicar un comentario